Het is zover .. - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Stijn Melchers - WaarBenJij.nu Het is zover .. - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Stijn Melchers - WaarBenJij.nu

Het is zover ..

Door: Stijn Melchers

Blijf op de hoogte en volg Stijn

05 Februari 2016 | Zuid-Afrika, Genadendal

Vandaag stappen we dan eindelijk op het vliegtuig naar Zuid-Afrika. De reis waar we als groep een heel jaar naartoe hebben geleefd, gaat eindelijk beginnen. Ik heb er onwijs veel zin in. Ik houd jullie tijdens deze spannende 2 weken op de hoogte van de mooie, leerzame momenten die ik meemaak.
Stijn Melchers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Genadendal

Mijn eerste reis

.

Recente Reisverslagen:

18 Februari 2016

De laatste lootjes

18 Februari 2016

Nogmaals proberen ...

12 Februari 2016

Een weekje weg...

05 Februari 2016

Het is zover ..

30 Januari 2016

Aftellen kan beginnen...
Stijn

Hallo, Ik ben Stijn Melchers en ik ga met leerlingen van mijn school naar Zuid-Afrika.

Actief sinds 06 Sept. 2015
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 2491

Voorgaande reizen:

06 September 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: